Page 33 - Nurol Dünyası Dergisi - 23
P. 33
Beyhan HES Cebri Borulama
müşterilerimizin genellikle nihai lerde aranmıyor ve iş ilişkilerde orta- ki daha çok “gelişmekte olan” tari-
tüketici değil bizden aldıklarını baş- ya çıkıyor ki bu dünyada herhangi bir fiyle anılan ülkelerde bize şans do-
kalarına satar durumda olmalarında yer olabiliyor. Biz güvenli olmak ko- ğuruyor. Özellikle Afrika, Orta doğu
görmekteyiz. Açıklamamızda saflık şulu ile her ülkede, kar edebileceği- ve Asya ülkeleri coğrafi konumları
mertebesine yakın sayılabilecek bir mizi umduğumuz fiyatlarla ve öde- itibariyle öne çıkıyor. Doğal olarak
iyimserlik payı da bulabilirsiniz ama me garantisini de gözeterek teklif daha önce Nurol’un da iş yaptığı ve
bazen elden bir şey gelmiyor. Bu fiyatlaması yapabiliyoruz. Ancak bilgi sahibi olduğu pazarlarla ilgilen-
nedenle bizim aldığımız ilk karar- faaliyet alanımız olan endüstriyel mek daha cesaret verici ve ihtimal
lardan biri, doğrudan yatırımcı ve taahhüt konuları takdir edersiniz dahilinde oluyor.
nihai tüketicilere iş yapmayı hedef-
lemekti. Bunun gereği olarak iş ge-
liştirme ve tanıtım odaklı bir proje
edinim politikasını benimsedik ve
halen onu uygulamaktayız.
Dünya pazarında daha çok han-
gi ülkelerde proje arayışları içinde-
siniz?
Globalleşme sadece afilli bir ke-
lime değil. Japonya’dan, İngiltere’ye
temasta olduğumuz birçok fir-
madan dünyanın her bölgesindeki
projelere katılım şansı bulabilme
imkanları doğuyor. Biraz tecrübele-
rimiz biraz da Nurol olmanın lüksü
ile risk almada dikkatli davranıyor
ve iş seçici olabiliyoruz. Yani bizim
konumumuzda artık projeler ülke- Röportaj: Meral SARI CEYLAN