Page 30 - Nurol Dünyası Dergisi - 21
P. 30
bir avantajı yaşamak isteyenlerden söz ettik, çok büyük Görmekten söz edince binanın görsel olarak dışarıdan
bir şehirde hem ev hem ofis olarak merkezde olabilmenin dikkat çeken yanı nedir?
vakit ve ulaşım avantajlarından söz ettik, Çağlayan
Meydanı’nın popülarite artışına değindik, 5 yıldızlı otel E5’ten geçerken bina üzerinde göz hizasından başlayarak
kalitesinde servis veren, güvenlikli, kendine ait özel lobisi 8 metre yüksekliğe ulaşan led ekranlarımız var. 1.1 milyon
ve asansörleri olan executive katları, en üstte sky-lounge’ı kişinin izleyebileceği çarpıcı ekranlara sahibiz. Binamız
olan, her bağımsız bölüme iki araçlık otopark olanağı E5’ i kucaklayan bir baza üzerine üçgen şeklinde oturan
tanıyan bir tower da bu özellikleri de alt alta koyarsanız bir kuleden ibarettir. Baza E5’e paraleldir. Bu bazanın
çok iyi olduğumuz anlaşılır. üzerinde 2300 metrekare yeşil alan yapıyoruz, neredeyse
orman haline getiriyoruz binayı. E5’ten geçerken ledler ve
Musa Bey mevcut durumda bundan daha iyi bir lokasyon yeşil alan görünecek. Zemin üstü 30 katımız var ve anten
ve avantajlar dizisi düşünebilir miydiniz ya da mesleki ucuyla da 150 metre yüksekliğe ulaşıyoruz.
kariyerinizde benzer bir duruma şahit olmuş muydunuz?
Zemin üstü 30 kat ve 70 bin m² inşaat alanı gerçekten
Cevap çok açık: Hayır. İstanbul’da proje geliştirilebilecek oldukça iyi bir alan. Ana hatları ile yerleşim planından
en önemli lokasyonlardan birinin en güzel konumundayız bahsedebilir misiniz?
diyebilirim. Mevcut metro durakları zaten çok yakın
ama yeni yapılan Kabataş-Bağcılar metro hattı da tam 1 ve 2. katlarımız NUROL TOWER Çarşı’ sından oluşmaktadır.
binamızın altından geçiyor ve adliyenin yanından çıkıyor. 1. katımızda ayrıca 3’ü kuleye, 2’si Çarşı’ya ulaşan 5 adet
Ve bu yeni hat, Taksim-Levent metrosu ile Çağlayan girişimiz var. Girişlerimizi zenginleştirmeye çok özen
Meydanı’nda buluşuyor. Metrobüs ulaşımı olarak da çok gösterdik. Çarşı binanın ve çevrenin temel ihtiyaçlarını
önemli noktadayız. Hemen önümüzden geçen metrobüs karşılayacak ve çok özel bir havası olacak. Kuleye 3 ayrı
hattı günde 600 bin kişi taşıyor. Sürekli olarak da etaplarla girişimiz olduğunu belirtmiştim. Bunlardan “ana giriş”
hat uzatılıyor. Metrobüs için “hemen önümüzden geçen” olanı 16 metre eninde, 9 metre yükseklikteki bir giriş.
tabirini kullandım çünkü E5’e sıfır noktadayız. Kabaca bir Tam olması gerektiği gibi bir tower girişi ve görkemli.
hesapla 1.1 milyon kişinin her gün bu binayı göreceği bir Bu girişi destekleyen 8 tane asansör var. Yine bir farklılık
konumdayız.
29