Page 30 - Nurol Dünyası Dergisi 28
P. 30
İşimizi yaparken kendimize hep şu soruyu soruyoruz:
Sizi nasıl daha iyi hissettirebiliriz?
Nurol GYO, ezber bozan bir yaklaşımla insan odaklı çözümlerini sahip olduğu sorumlulukla gayrimenkul geliştirme
sektörünün kullanımına sundu. Hayata geçirdiği tüm projelerinde, iyi olma hali var eden ve onu sürdürülebilir kılan
Nurol GYO, yeni çözümleri N-Light, N-Space, N-Green’i ve yenilenen marka yüzünü Nurol GYO Yönetim Kurulu Üyeleri
Ceyda ÇARMIKLI KILIÇASLAN, Semih KAYAALP ve Pazarlama Direktörü Mustafa TAYFUN’dan aldığımız bilgilerle
sizlere aktarıyoruz. Türkiye ve dünyada gerçekleştirdiği projelerle edindiği tecrübe ve öğrenimleri sektöre aktarmayı
sorumluluk olarak gören Nurol GYO, Nurol Çözümleri kapsamında yola çıktığı; ‘Doğal Gün Işığı’, ‘Hacim’ ve ‘Eko-
Yerleşke’ ile ilgili standartları belirleme hedeflerini detaylandırdı.
Nurol GYO’nun var olma sebebi nedir? Toronto Üniversitesi’nin 2015’te yaptığı araştırma
sonucunda; yüksek tavanlı yapıların, insanların duyularını
Ağırlıkla finansal rakamların, proje boyutlarının ve olumlu olarak uyardığı ve yaratıcılıklarını artırdığı ortaya
proje konumlarının konuşulduğu sektörde getirdiğimiz çıktı. Ayrıca, yüksek tavanlı evlerin daha fazla ışık alması
insan odaklı bakış açısını, tüm paydaşlarımızın katıldığı sebebiyle aynı metrekareye sahip alçak tavanlı dairelerden
toplantıyla kamuoyuna duyurduk. Nurol GYO olarak, salt daha büyük algılandıkları anlaşıldı.
kaliteli yapıları hayata geçiren bir firma değiliz. Bizler, 50 Tasarım-Çevre-İnsan ilişkileri üzerine araştırmalarıyla
yılı aşkın bir tecrübeyle yurt içinde ve yurt dışında başarılı tanınan dünyanın en saygın profesörlerinden Roger
projelere imza atan Nurol Holding’ten aldığımız güç ve Ulrich, insanların, şehir içerisindeki yeşil alanlarla (parklar,
bilgi birikimiyle, insan psikolojisi ve fizyolojisini olumlu bahçeler vb.) olan bağının yanı sıra yaşam alanlarında
yönde etkileyen, pozitif enerji veren, mutluluk ve huzur doğa ile kurdukları görsel ve dokunsal temasla da önemli
sağlayan yaşam alanları geliştiren bir firmayız. ölçüde psikolojik faydalar elde edebileceğini söylüyor. Çevre
psikolojisine yönelik araştırmalar; insanların yakınında olan,
Nurol Çözümleri, siz bunlara N-Çözümleri de diyorsunuz. görebildiği, kullanabileceği yeşil alanlara sahip olmasının çok
Ortaya çıkış hikayesini dinleyebilir miyiz? önemli psikolojik faydalar sağladığını açıkça ortaya koyuyor.
Sektöre biçilen elbiseyi giymeyi kabul etmiyoruz! İnsanların Bu çözümler insanlara ne sağlayacak?
bir ev ile ilgili ihtiyaçları sadece dört duvardan ibaret değil,
gayrimenkulü sadece bir yatırım aracı olarak görmek çok Gayrimenkul geliştirme sektörünün dinamiklerini
yanlış. Bu işin özünde insan olduğunu unutmamak lazım. değiştireceğimiz N Çözümleri ile en büyük amacımız;
Yaşadığımız ev veya çalıştığımız ofis bir sığınaktan daha projelerimizde yaşayan insanların mutlu, huzurlu ve sağlıklı
ötesi. Dünyada yapılan birçok araştırma; doğal gün ışığının, bireyler olmalarına katkı sağlamak. Nurol GYO olarak, gün
vücudumuzdaki serotonin ve melatonin hormonlarının ışığını iç mekanlara maksimum seviyede taşımaya yönelik
üretimleri üzerinde direkt etkisi olduğunu kanıtlıyor. çözümümüz “N-Light” (Nurol Işık Çözümü), insanlara
Bu hormonlar; mutluluk, duygu durumu, depresyon, ferah hissettirecek iç ve dış mekan tasarım çözümümüz
yaratıcılık, iş verimliliği, dikkat, sosyal ilişkilerimiz ile “N-Space” (Nurol Hacim Çözümü), doğayla uyumlu bir
iştahımızı belirleyen ana etkenler. Günlük hayatımızın yaşam kültürünü oluşturan çözümümüz “N-Green”i (Nurol
%80’ini geçirdiğimiz iç mekanlara güneş ışığının yeterince Doğa Çözümü) bilimsel verilerle ortaya koyuyoruz.
taşınması bu yüzden hayati bir öneme sahip.
30
28 SAYI DERGI NUROL TR 01.indd 30 20.07.2017 22:38:14