Page 30 - Nurol Dünyası Dergisi 28
P. 30

İşimizi yaparken kendimize hep şu soruyu soruyoruz:
         Sizi nasıl daha iyi hissettirebiliriz?





























               Nurol GYO, ezber bozan bir yaklaşımla insan odaklı çözümlerini sahip olduğu sorumlulukla gayrimenkul geliştirme
               sektörünün kullanımına sundu. Hayata geçirdiği tüm projelerinde, iyi olma hali var eden ve onu sürdürülebilir kılan
               Nurol GYO, yeni çözümleri N-Light, N-Space, N-Green’i ve yenilenen marka yüzünü Nurol GYO Yönetim Kurulu Üyeleri
               Ceyda ÇARMIKLI KILIÇASLAN, Semih KAYAALP ve Pazarlama Direktörü Mustafa TAYFUN’dan aldığımız bilgilerle
               sizlere aktarıyoruz. Türkiye ve dünyada gerçekleştirdiği projelerle edindiği tecrübe ve öğrenimleri sektöre aktarmayı
               sorumluluk olarak gören Nurol GYO, Nurol Çözümleri kapsamında yola çıktığı; ‘Doğal Gün Işığı’, ‘Hacim’ ve ‘Eko-

               Yerleşke’ ile ilgili standartları belirleme hedeflerini detaylandırdı.


               Nurol GYO’nun var olma sebebi nedir?                       Toronto   Üniversitesi’nin  2015’te  yaptığı  araştırma
                                                                          sonucunda; yüksek tavanlı yapıların, insanların duyularını
               Ağırlıkla  finansal  rakamların,  proje  boyutlarının  ve   olumlu olarak uyardığı ve yaratıcılıklarını artırdığı ortaya
               proje konumlarının konuşulduğu sektörde getirdiğimiz       çıktı. Ayrıca, yüksek tavanlı evlerin daha fazla ışık alması
               insan odaklı bakış açısını, tüm paydaşlarımızın katıldığı   sebebiyle aynı metrekareye sahip alçak tavanlı dairelerden
               toplantıyla kamuoyuna duyurduk. Nurol GYO olarak, salt     daha büyük algılandıkları anlaşıldı.
               kaliteli yapıları hayata geçiren bir firma değiliz. Bizler, 50   Tasarım-Çevre-İnsan ilişkileri üzerine araştırmalarıyla
               yılı aşkın bir tecrübeyle yurt içinde ve yurt dışında başarılı   tanınan dünyanın en saygın profesörlerinden Roger
               projelere imza atan Nurol Holding’ten aldığımız güç ve     Ulrich, insanların, şehir içerisindeki yeşil alanlarla (parklar,
               bilgi birikimiyle, insan psikolojisi ve fizyolojisini olumlu   bahçeler vb.) olan bağının yanı sıra yaşam alanlarında
               yönde etkileyen, pozitif enerji veren, mutluluk ve huzur   doğa ile kurdukları görsel ve dokunsal temasla da önemli
               sağlayan yaşam alanları geliştiren bir firmayız.           ölçüde psikolojik faydalar elde edebileceğini söylüyor. Çevre
                                                                          psikolojisine yönelik araştırmalar; insanların yakınında olan,
               Nurol Çözümleri, siz bunlara N-Çözümleri de diyorsunuz.    görebildiği, kullanabileceği yeşil alanlara sahip olmasının çok
               Ortaya çıkış hikayesini dinleyebilir miyiz?                önemli psikolojik faydalar sağladığını açıkça ortaya koyuyor.

               Sektöre biçilen elbiseyi giymeyi kabul etmiyoruz! İnsanların   Bu çözümler insanlara ne sağlayacak?
               bir ev ile ilgili ihtiyaçları sadece dört duvardan ibaret değil,
               gayrimenkulü sadece bir yatırım aracı olarak görmek çok    Gayrimenkul    geliştirme  sektörünün    dinamiklerini
               yanlış. Bu işin özünde insan olduğunu unutmamak lazım.     değiştireceğimiz N Çözümleri ile en büyük amacımız;
               Yaşadığımız ev veya çalıştığımız ofis bir sığınaktan daha   projelerimizde yaşayan insanların mutlu, huzurlu ve sağlıklı
               ötesi. Dünyada yapılan birçok araştırma; doğal gün ışığının,   bireyler olmalarına katkı sağlamak. Nurol GYO olarak, gün
               vücudumuzdaki  serotonin  ve melatonin  hormonlarının      ışığını iç mekanlara maksimum seviyede taşımaya yönelik
               üretimleri üzerinde direkt etkisi olduğunu kanıtlıyor.     çözümümüz “N-Light” (Nurol Işık Çözümü), insanlara
               Bu hormonlar; mutluluk, duygu durumu, depresyon,           ferah hissettirecek iç ve dış mekan tasarım çözümümüz
               yaratıcılık, iş verimliliği, dikkat, sosyal ilişkilerimiz ile   “N-Space” (Nurol Hacim Çözümü), doğayla uyumlu bir
               iştahımızı belirleyen ana etkenler. Günlük hayatımızın     yaşam kültürünü oluşturan çözümümüz “N-Green”i (Nurol
               %80’ini geçirdiğimiz iç mekanlara güneş ışığının yeterince   Doğa Çözümü) bilimsel verilerle ortaya koyuyoruz.
               taşınması bu yüzden hayati bir öneme sahip.
             30



         28 SAYI DERGI NUROL TR 01.indd   30                                                                                20.07.2017   22:38:14
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35