Page 23 - Nurol Dünyası Dergisi - 18
P. 23

Clup Salima kaliteli hizmet anlayışıyla yıllardır
                                                                     konuklarını ağırlamakta. Kaliteyi koruyarak rekabet
                                                                     koşulları ile başa çıkmak için ne tür önlemler
                                                                     alıyorsunuz?
                                                                     Club Salima’nın hedefi her sezonda fiyat - kalite dengesini
                                                                     koruyarak daimi konuk sayısını sürekli artırmaktadır.
                                                                     Ekonomik durgunluk dönemlerinde fiyat çalışmaları daha
                                                                     ön plana çıksa da misafirlerin fiyat-kalite dengesine özen
                                                                     gösterdiklerinin bilincindeyiz. Daimi konuklarımızın bizi
                                                                     neden tercih ettiklerini bilerek her sezon bu beklentilerini
                                                                     karşılayacak hazırlıklar içinde bulunmaktayız.

                                                                     Diğer taraftan çalıştığımız tur operatörleri ile
                                                                     misafirlerimize doğru fiyatları yaratabilmek amacıyla
                                                                     devamlı surette görüşmeler halindeyiz.

                                                                     Turizm sektöründe dikkat edilmesi gereken en önemli
                                                                     faktörler nelerdir?
                                                                     Bu sorunuza verebileceğim çok uzun bir cevap olabilir.
                                                                     Ancak tek cümle ile açıklamak gerekirse; pratik, güncel
                                                                     bir turizm politikası, en önemli faktörün bu olduğunu
                                                                     düşünmekteyim.


                                                                     Müşteri profiliniz dünya pazarında daha çok hangi
                                                                     ülkelerden oluşmaktadır?
                                                                     Çok uluslu bir müşteri profili hedefleyen  tesisimizde tüm
                                                                     çalışmalar bu yönde yapılmakta ve enternasyonel misafir
                                                                     yapısı maksimum düzeyde korunmaya çalışılmaktadır.
                                                                     Bu bağlamda İtalya, Fransa, İsviçre, Belçika, Almanya
                                                                     ve BDT Pazarları’ndan misafirlerimizi ağırlamaktayız.
                                                                     Ayrıca son yıllarda artış gösteren alternatif pazarlar olarak
                                                                     da isimlendirdiğimiz Balkan ve Orta Avrupa ülkelerine
                                                                     yönelik misafir sayımızı arttırma çalışmalarımız da devam
                                                                     etmektedir.


































                                                                                                                         21
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28