Page 23 - Faaliyet Raporu 2019
P. 23

Eyiste Viyadüğü, Konya/TÜRKİYE

         NUROL GYO tarafından toplam 800 milyon USD’lik yatırımla   dünyanın en büyük dengeli konsol viyadüklerinden biri
         İstanbul’da gerçekleştirilen ve Nurol İnşaat tarafından  yapım işleri   yapılmaktadır. Viyadükte 2 adet kenar ayak ve boyları 42 m ile 165
         üstlenilen NUROL Tower ve NUROL Park projelerimiz 2016,   metre arasında değişen 8 adet orta ayak bulunmaktadır.
         NUROL Life projemiz ise 2017 yılında tamamlanmıştır. NUROL
         Tower Ofis projemiz  6.800 m²  taban alanı üzerinde toplam 74.000 m²   Yusufeli Baraj Köprüleri projemiz 2017 yılında yüklenimimiz altına
         kapalı inşaat alanına sahiptir. NUROL Park Projesi kapsamında   girmiş olup proje kapsamında Yusufeli (Artvin-Erzurum)  Ayr.
         toplam 323.500 m² inşaat alanlı ve çok amaçlı kullanıma uygun   Devlet Yolu üzerinde 4 adet karayolu köprüsü dengeli konsol
         dokuz bloğun inşaat ve yapım işleri anahtar teslim olarak   yapım metoduyla yapılacaktır. Köprüler 644 m uzunluğundaki
         gerçekleştirilmiştir. 50 katlı bir kule ve bazadan oluşan NUROL   Tekkale  (Hazuket)  Viyadüğü,  695  m  uzunluğundaki  Yusufeli
         Life Projesi kapsamında ise toplam 142.000 m² inşaat alanlı çok   Viyadüğü, 340 m uzunluğundaki  Yusufeli Baraj  Viyadüğü ve 530 m
         katlı rezidans binasının inşaat işleri başarıyla tamamlanmıştır.  uzunluğundaki Şilenkar  Viyadüğü’nden oluşmaktadır.
                                                                355,8 milyon TL tutarındaki sözleşme kapsamındaki yapım
         NUROL İnşaat liderliğindeki uluslararası konsorsiyum tarafından
                                                                işleri iş programına uygun olarak devam etmektedir.
         yapımı sürdürülen, 24 milyon m³ gövde dolgusu ve ön yüzü
         beton kaplamalı tipte inşa edilen, 1.200 MW kapasite ile yıllık 4,1   Silifke-Mut Yolu Projesi 2017 yılında yüklenimimiz altına girmiştir.
         milyar kWh enerji üretecek olan Ilısu Barajı ve HES Projesi’nde,   504,6 milyon TL tutarındaki sözleşme kapsamında eğik askılı ve
         ilerleme oranı % 99 seviyesini aşmış ve Haziran 2019'da su   dengeli konsol tabliyeli 2. Kılıç Arslan köprüsü ile toplam 6.860 m
         tutmaya  başlamıştır.  İnşaat  işleri  kapsamındaki  proje  uzunluğunda 3 adet NATM tünel dahil 14,2 km uzunluğundaki 2 x
         tamamlandığında  proje  bedelinin  yaklaşık  780  milyon  Avro
                                                                2 yolun inşaatı sürmektedir.
         mertebesine ulaşması beklenmektedir. Ilısu Barajı, Türkiye'nin en
         büyük ikinci baraj gövdesine sahip olup, kurulu güç olarak da   Ordu Çevre  Yolu projemizde imalatlar 2015 yılında ilk keşif
         Türkiye’nin dördüncü büyük barajı olacaktır.           miktarına ulaşmış olup fiyat farkları ve İdare tarafından verilen
                                                                %20 keşif artışı ile sözleşme bedeli 550 milyon TL mertebesine
         Batman ve Siirt illerinde Batman-Hasankeyf ve Batman-Siirt
                                                                ulaşmıştır. 21,4 km uzunluğundaki 2x2 bölünmüş yol olarak
         yolları üzerinde yer alan 465 metre uzunluğundaki Hasankeyf-1,
                                                                tasarlanan Ordu Çevre Yolu'nda toplam uzunluğu 9,5 km olan 6
         1.001 metre uzunluğundaki Hasankeyf-2 ve 169 metre
                                                                adet çift tüp tünel, toplam uzunluğu 3,7 km olan 7 adet viyadük, 5
         uzunluğundaki Başur Köprüleri’nin yapım işini kapsayan
                                                                adet köprü, 7 adet kavşak bulunmaktadır. Sözleşme kapsamında
         Hasankeyf Grubu Karayolu Projesi’nde 136 milyon TL değerindeki
                                                                yapılması gereken imalatlar tamamlanarak  Aralık 2017 itibarı ile
         ana sözleşme kapsamındaki işlere yönelik olarak Ekim 2017 itibarı
         ile geçici kabul, Ekim 2018 itibariyle de kesin kabul düzenlenmiştir.   geçici kabul, Aralık 2018 itibariyle de kesin kabul  düzenlenmiştir.
         27 Nisan 2017 tarihinde kalan işlere yönelik 73,9 milyon TL   Ordu Çevre  Yolu’nun 10,7 km’lik Perşembe Kavşağı-Otogar
         tutarındaki İkmal İşleri Sözleşmesi imzalanmıştır. Projenin Mayıs   Kavşağı arası kesimi 3 Mart 2019 tarihinde trafiğe açılmıştır.
         2020’de tamamlanması planlanmaktadır.
                                                                Ordu Çevre Yolu projesi güzergahı üzerinde meydana gelen
         Eyiste  Viyadüğü  Yapım İşi, Karayolları Genel Müdürlüğü ile   heyelanlar sebebiyle ihaleye açılan Heyelan Islahı İşleri Temmuz
         2016’da imzalanan 229,5 milyon  TL tutarındaki ana yapım   2016’da yüklenimimiz altına girmiş olup ilgili kapsam dahilindeki
         sözleşmesi uyarınca yüklenimimiz altına girmiştir. Proje   imalatlar tamamlanarak projede Ekim 2017 itibarı ile geçici kabul,
         kapsamında uzunluğu 1.372 m, toplam genişliği ise 25 m olan   Ekim 2018 itibariyle de kesin kabul düzenlenmiştir.



                                                                                                        22
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28